Ostali predlogi

  • Ker se pogosto ponavljajo besede, pri katerih ima učenec težave s pravilnim zapisom, lahko skupaj oblikujemo listke, na katere učenec pravilno zapiše težavne besede. Na drugo stran pa nariše risbo, ki ga spomni na dano besedo. Nato lahko z učiteljem priložnostno (vsak dan, 2x na teden, 1x na teden) pogledata narisane risbe oziroma učitelj prebere težavno besedo, učenec pa jo poskuša pravilno zapisati. Vsakič, ko učencu uspe, odlaga pravilno besedo na en kupček, nepravilno zapisane pa na drugi kupček. Nalogo lahko izvaja toliko časa, da nima več nepravilnih besed. Lahko pa kupček nepravilno zapisanih besed bolj pogosto ponavlja kot ostale.
  • Učencu ponudimo dvojni zapis besede (sladkor/slatkor) in učenec izbira pravilen zapis besede.
  • Beseda je zapisana brez ene črke, učencu ponudimo dve črki, med katerima izbere pravilno (SLA_KOR T ali D)
  • Učencu pripravimo seznam besed, kjer so nekatere zapisane pravilno, druge napačno. Nato učenec iz seznama na zelen list prepiše pravilno zapisane besede, na rdeč list pa napačne. Besede na rdečem listu popravi. Označi/podčrta napačno črko ter besedo pravilno prepiše.

 

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost